نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت بیستوهفتم)
همهچیز درباره کسبوکارهای نوپا
در این مطلب، با تعریف استارتآپها، اصطلاحات مهم آنها و مراحل کامل راهاندازی کسبوکارهای نوپا آشنا میشوید.
شتابدهندهها میتوانند به کانونهای اشتغالزایی کشور تبدیل شوند
خاناحمدی: شتابدهندهها، کشور را به سمت اقتصاد دانشبنیان پیش خواهند برد.
چرا کارآفرینان باید از شکستهای خود استقبال کنند؟
با هر شکست و جواب منفی، شما یاد میگیرید چگونه تطبیق یابید و در تلاش بعدی موفق شوید.
انحصارشکنی در بازار ارتباطات
مهدی غیبی با تاکید بر ضرورت انحصارشکنی در بازار ارتباطات، انحصار در این حوزه را باعث عدم پیشرفت و تکامل این بازار عنوان کرد.
مدلهای کسبوکار، به زبان ساده
در این اینفوگرافیک، به بررسی مدلهای کسبوکار به کمک یک گاو میپردازیم!
برای هدایت مؤثر سازمان چه شرایطی لازم است؟
برای آنکه راهبر بزرگی شوید، باید در ارتقاء دادن دیگران طبق قابلیتهایشان توانا باشید.
صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه، راه رسیدن به موفقیت استارتآپها هستند
احمد انارکی: توسعه بیشتر دانشبنیانها، نیازمند فراهم کردن زیرساختهای بیشتر توسط دولت و نیز جذب سرمایهگذاران خارجی است.
۴ توصیه برای ایجاد یک کسبوکار چند میلیون دلاری (قسمت دوم)
چه چیزی یک استارتآپ شکست خورده را از یک تجارت چند میلیون دلاری جدا میکند و چه مسیری را برای رسیدن به این موفقیت باید انتخاب کرد؟