نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.
۴۸محصول جدید دانشبنیان در حوزه گیاهان دارویی ارائه میشود
دبیر ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی گفت: در چهارمین دوره نمایشگاه گیاهان دارویی، دستاوردهای جدید شرکت های دانش بنیان در این حوزه به نمایش گذاشته می شوند.
درک چارچوبهای بازاریابی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
از یک محصول شکست خورده چه درسهای میتوان گرفت
برندها در طول فعالیت خود محصولات ناموفق زیادی به بازار عرضه میکنند اما از هر شکست باید درس گرفت و برای بهبود محصولات آینده تلاش کرد.
آینده صنعت پرداخت در دست فینتکهاست
مدیرعامل گروه فنآوا با تاکید بر پتانسیل بالای برخی از استارتآپهای ایرانی پیشنهاد کرد شرایط برای حضور بسیاری از این استارتآپها در نمایشگاههای خارجی فراهم شود و در واقع فیناستارز را در این فضاها نیز توسعه دهیم.
یک موسس استارتآپ چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟
انتقادپذیری از حیاتیترین ویژگیهای یک موسس استارتآپ است.
چرا همه کارآفرینان نیاز به یک مشاور مالی استارتآپ دارند؟
برای اغلب کارآفرینان، امور مالی، مسائلی پیچیده و سردرگم کنندهاند.
بازگشت هزار نخبه ایرانی به کشور برای راهاندازی استارتآپ
هزار نخبه ایرانی به کشور بازگشته و با راهاندازی استارتآپهایی، بسیاری از فارغ التحصیلان را مشغول به کار کرده اند.