نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)
روشهای جذب حداکثری مشتری در استارتآپ
تجربه ثابت کرده که کلید کسب رضایت مشتریان فقط از طریق سنجش آنچه در شرکت میگذرد نیست، بلکه حتما باید به عقاید و بازخوردهای دریافت شده از مشتریان نیز توجه داشت.
نشانههایی که به شما میگویند باید از استارتآپ خود دست بکشید
بررسی دلایل شکست کسبوکار، به کارآفرینان کمک میکند راههای پیشروی خود را بشناسند و با آگاهی و تدبیر بیشتری به قدمهای بعدی خود فکر کنند.
کاریکاتور:ماجراهای یک اتحادیه!
اختصاصی نوپانا: کارتون ماجراهای یک اتحادیه؛ کاری از «محمد کارگر»
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت نهم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
جلودار؛ پیش نمایشی از سفر شما
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که اطلاعات اماکن گردشگری را در اختیار شما قرار میدهد و تورهای فعال در این حوزه را معرفی میکند.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت پایانی)
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
خدمات؛ وزنه اصلی توسعه اقتصادی
عباس آرگون: «از آنجا که كسبوكارهای نوپا، غالبا حول محور تکنولوژی شکل گرفتهاند، از پتانسيل رشد بالایی نیز برخوردارند و با هدف ارزشآفرينى و فرصتسازی در اقتصاد کشور فعالیت میکنند.»