نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت دوم)
یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارتآپی شما
بسیاری از ایدههای استارتآپی از دورهمیها و میهمانیهای دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایدههای استارتآپی و آغاز مسیر آنهاست.
اعطای وام و تسهیلات مالی به استارتآپها، اشتباه است
سمیه محمودی: «اگر سرمايهای كه در اختیار کسبوکارهای نوپا قرار میگیرد از نوع وام يا تسهيلات باشد، موقتی و نادرست است. بهتر است از طریق سرمايهگذاری در صندوقهای سرمايهگذاری جسورانه، مشکل تامین سرمایه استارتآپها را به بهترین نحو برطرف کنیم.»
۱۰ روز تا آخرین مهلت ثبتنام در بزرگترین جایزه استارتآپی ایران
استارتآپهای ایرانی تنها ۱۰ روز دیگر مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران ثبتنام کنند.
ابزارهای دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟
هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهمتر از آن، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
نگاه ویژه مجلس به استارتآپها و سرمایهگذاران جسورانه در قانون بودجه ۹۷
مجلس شورای اسلامی برای حمایت از استارتآپها به شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه از جهت تامین سرمایه، تصويب قوانین و تسهیل ارتباطات، توجه ویژه دارد.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.