نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت دوم)
چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
حذف سرمایهگذاری خطرپذیر از پرتفوی بانکها
پیرو قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر و ارتقای نظام مالی کشور، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار بخشنامهای به کلیه نهادهای مالی ابلاغ کرد که براساس آن، صدور واحدهای سرمایهگذاری صندوقها از طریق شعب بانکها و موسسات مالی و اعتباری، از ۱۴ آبان امسال ممنوع شد.
یادآوری، نقطه تمایز برند شما در میان رقبا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
جذب ۳۸ میلیارد تومان سرمایه خارجی و داخلی توسط شیپور
شیپور، استارتآپ حوزه نیازمندی های آنلاین، اخیراً موفق به جذب بیش از ۳۸ میلیارد تومان سرمایه داخلی و خارجی جهت توسعه فعالیت های خود شده است.
نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه یک متخصص کسبوکار واقعی را تشخیص دهیم؟
در هیچ برهه زمانی مانند امروز متخصص کسبوکار وجود نداشته است. در واقع هر جا که صحبت از کسبوکار به میان میآید، همه افراد شروع به نصیحت کردن یکدیگر میکنند؛ بنابراین تشخیص یک متخصص کسبوکار واقعی، مهم و ضروری است.
آشنایی با مفاهیم برندسازی مجدد و زنجیرهای
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.