نوشته های مرتبط: تأکید رئیسجمهور بر برنامهریزی مناسب برای اشتغال جوانان
هوش مصنوعی، حوزه بهداشت و درمان را متحول خواهد کرد
در این مطلب، همبنیانگذار یکی از مطرحترین شرکتهای فناوری داروسازی جهان، در مصاحبهای توضیح میدهد که تکنولوژی، چگونه بهزودی صنعت مراقبتهای درمانی را متحول میکند.
آسیبشناسی صحیح، کلید طلایی توسعه کسبوکار
آسیب شناسی سازمان کمک میکند تا شرایط فعلی سازمانها با معیارهای ایدهآل، مقایسه شود و با شناخت درست از موقعیت فعلی، به سمت رسیدن به اهداف سازمان گام برداشته شود.
گجتی برای شارژ بیسیم تلفن همراه شما
شارژرهای بیسیم مدت زیادی نیست که وارد بازار شدهاند؛ با این حال آنها هنوز قابلیت حمل بالایی ندارند. استارتآپ ولت با معرفی پاوربانک بیسیم خود این مشکل را حل کرده است.
یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارتآپی شما
بسیاری از ایدههای استارتآپی از دورهمیها و میهمانیهای دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایدههای استارتآپی و آغاز مسیر آنهاست.
این محافظ صفحه هوشمند، کار با گوشیهای بزرگ را بسیار آسانتر میکند
یکی از معایب تلفنهای همراه هوشمند با صفحه نمایش بزرگ، در دسترس نبودن تمام نقاط صفحه نمایش است. محصول استارتآپ «نامبیز» این مشکل را حل کرده است.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
گجتی که کیفیت خواب شما را افزایش میدهد
استارتآپ سایلنتمد (Silentmode)، چشمبند هوشمندی تولید کرده است که کیفیت خواب شما را افزایش میدهد.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.