نوشته های مرتبط: چگونه ارتباطی اثرگذار برقرار کنیم؟
مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت میکنند؟
رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نهتنها موثر، بلکه بهینه عمل میکنند.
مدیریت را با اصول درست به دیگران واگذار کنید
انتخاب یک مدیر و تفویض اختیار به او از جمله تصمیماتی است که هم در آینده یک شرکت و هم در آینده کارکنان آن می تواند نقشی کلیدی داشته باشد؛ بنابراین ضروری است که این تصمیم را بهدرستی اجرا کنید.
بر چالشهای مدیریت استارتآپ خود غلبه کنید
مدیریت یک کسبوکار، بسیار مشکل و چالشبرانگیز است؛ اما روشها و نکات سادهای وجود دارند که با بهکارگیری آنها میتوانید این موقعیت سخت را برای خود آسانتر کنید.
چرا مردان و زنان در محیط کار متفاوتاند؟
در تمامی محیطهای کاری بین مردان و زنان تفاوتهایی وجود دارد. آیا متفاوت بودن رفتار دلیل بروز این تفاوت است یا دلایل دیگری باعث آن شده است؟
چگونه از کارمندان خود، با اخلاق حرفهای انتقاد کنیم؟
بازخورد و انتقاد، از عوامل رشد کسبوکار هستند؛ اما باید بهصورت صحیح بیان شوند تا بتوانند تاثیر خوبی روی طرف مقابل بگذارند و باعث پیشرفت شوند.
نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزارهای فروش
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۲ نشانه یک محیط کاری سمی
از علتهای بیانگیزگی در محیط کار، کار کردن در یک محیط کاری سمی است. در این مطلب به راهکارها و نحوه کار کردن در چنین محیطهایی میپردازیم.
فرهنگ مسئولیتپذیری، سازمان شما را یکهتاز میدان میکند
مسئولیتپذیری نقش بسزایی در پیشرفت و موفقیت افراد ایفا میکند. مسئولیتپذیری باعث ایجاد تعهد میشود و تعهد، موفقیت ایجاد میکند.