نوشته های مرتبط: نفرتپراکنی بهوسعت دنیای مجازی
جریان کم سرمایه به صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر را آسیبشناسی کنیم
ویدا سینا: «در بررسیهای مختلف انجام شده، شاهد عدم تمایل به سپردن سرمایه به صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر هستیم که باید در این مورد آسیبشناسی صورت گیرد.»
شبکههای اجتماعی؛ بزرگراهی به ذهن مشتریان شما
با رشد شبکههای اجتماعی و همهگیر شدن آن بین افراد جامعه، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی در این محیط فراهم شده است؛ اما بازاریابی در این بستر با محیط واقعی اصول کاملا متفاوتی دارد.
کرملین و راز ارتباطش با فیسبوک و توئیتر
اسناد منتشر شده که توسط نیویورک تایمز مورد بررسی قرار گرفتهاند نشان از این دارد که کرملین میلیونها دلار را در اختیار یوری میلنر، میلیاردر روسی قرار داده است تا روی توئیتر و فیسبوک سرمایهگذاری کند.
اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکههای اجتماعی میشوند
امروزه کاربرد رسانههای اجتماعی در هویت بخشیدن به برندها بر همگان ثابت شده است؛ اما هنوز اشتباهاتی رایج، مانع موفقیت تعدادی از آنها در این رسانهها میشود.
اسنتوی؛ دستیار قدرتمند بازاریابان
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه مدیریت رسانهها و دیجیتال مارکتینگ به بازاریابان کمک میکند.
چرا «تامین سرمايه» مهمترین چالش اقتصاد دیجیتال ایران است؟
ظهور و توسعه استارتآپها در ایران مزایای غیرقابل انکاری برای کشور دارد؛ اما اکنون مساله اصلی «تامین سرمایه» است که باید حل شود.
چلچراغ استارتآپهای ایرانی
نقش استارتآپهای ایرانی در توسعه اقتصادی، رفع مشکلات، ایجاد مزایای خاص در کشور و نگاهی به چالشهایی که در این مسیر دارند!