نوشته های مرتبط: کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
چگونه از کسبوکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟
کسب درآمد بیشتر، دغدغه بسیاری از ما است. به لطف اینترنت و فضای مجازی، راههایی وجود دارند که میتوانید از آنها در کنار شغل اصلیتان برای کسب درآمد اضافه کمک بگیرید.
شبکههای اجتماعی؛ بزرگراهی به ذهن مشتریان شما
با رشد شبکههای اجتماعی و همهگیر شدن آن بین افراد جامعه، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی در این محیط فراهم شده است؛ اما بازاریابی در این بستر با محیط واقعی اصول کاملا متفاوتی دارد.
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟
فروش بخشی از بازاریابی است و بهشدت با آن در هم آمیخته است؛ بهطوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوتهای آنها کار دشواری است.
بازار بکر کسبوکار خود را در اقیانوسی آبی صید کنید!
در سال ۲۰۰۵ کتابی به نام «استراتژی اقیانوس آبی» منتشر شد که به شرح روشی بسیار هوشمندانه برای خلق بازار جدید کسبوکارها میپرداخت.
راهکارهایی که مشتریان شما را حفظ میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
با اتصال نرمافزار CRM به وبسایت خود، میزان فروشتان را چندبرابر کنید
شما با اتصال نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به وبسایت خود، میتوانید تمام اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان جمعآوری و تجزیهوتحلیل کنید تا روند فروشتان را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.