نوشته های مرتبط: کمبود مهارت‌های ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است

مشتری راضی، اصلی‌ترین منبع درآمد شماست

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برای موفقیت و کسب‌ درآمد بیشتر، باید جلب رضایت مشتری را در صدر اهداف خود قرار دهید. داشتن مشتریان راضی به توسعه و موفقیت کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

اگر می‌خواهید فروش کسب‌وکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کرده‌ایم کمک بگیرید.

آسیب‌شناسی صحیح، کلید طلایی توسعه کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

آسیب شناسی سازمان کمک می‌کند تا شرایط فعلی سازمان‌ها با معیارهای ایده‌آل، مقایسه شود و با شناخت درست از موقعیت فعلی، به سمت رسیدن به اهداف سازمان گام برداشته شود.

نگاهی بر اهمیت توسعه منابع انسانی استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

در این گزارش به شرح کارگاه «یارکشی استارت‌آپی» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، می‌پردازیم.

حفظ شأن و هویت برند، مهم‌ترین استراتژی روابط‌ عمومی

۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب به گزارش برگزاری کارگاه «ارتباطات، ابزار رشد استارت‌آپ‌ها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، می‌پردازیم.

یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارت‌آپی شما

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

بسیاری از ایده‌های استارت‌آپی از دورهمی‌ها و میهمانی‌های دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایده‌های استارت‌آپی و آغاز مسیر آن‌هاست.

آنچه در مورد تیم‌های موفق استارت‌آپی باید بدانید

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

تیم خوب یا ضعیف مهمترین عامل موفقیت و یا شکست استارت‌آپ‌ها است. تا کنون کمتر کسی توانسته است به تنهایی استارت‌آپ موفقی را راه‌اندازی کند.

بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیده‌ای است که بی‌توجهی در آن می‌تواند عواقب بدی را برای سازمان به‌همراه بیاورد.