نوشته های مرتبط: کمبود مهارتهای ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است
چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟
مدیریت افرادی که از نظر سطح دانش و تخصص از شما بالاتر هستند در نگاه اول نگرانکننده و ترسناک است؛ اما با راهکارهایی میتوان این افراد را به شیوه حرفهای، مدیریت کرد.
پنج استراتژی هوشمندانه که شما را به یک مذاکرهکننده حرفهای تبدیل میکنند
شما بهعنوان یک کارآفرین همواره در موقعیتی قرار دارید که باید بر سر منافع کسبوکارتان مذاکره کنید و برای یک مذاکره حرفهای لازم است مهارتهای این کار را بهخوبی فرا بگیرید.
چگونه با به تعویق انداختن کارهایمان مقابله کنیم؟
به تعویق انداختن کارها عادت بسیار مضری است و تاثیر زیادی بر کاهش موفقیت شما دارد. در این مطلب به راهکارهای سودمندی برای مقابله با این عادت میپردازیم.
عواملی که تمرکز شما هنگام انجام کارها را کاهش میدهند
برای رسیدن به موفقیت و داشتن بهرهوری بالا، بهتر است همواره روی کاری که انجام میدهید تمرکز داشته باشید و آن را حفظ کنید.
حمایت وزیرصنعت از استارتآپها
وزیرصنعت،معدن و تجارت گفت:استارت آپ های کشور به زودی در راس تولید کنندگان درآمد و ثروت در اقتصاد ایران جایگاه ویژه ای پیدا خواهند کرد و به تبلیغات در سایر صنایع کوچک کمک می کنند.
سندرم ایمپاستر، بیماری شایع کارآفرینان
سندرم ایمپاستر، نگرانی افراد از موفقیتها و عدم پذیرش مناسب آنهاست. عموم کارآفرینان پس از راهاندازی استارتاپ با این مشکل مواجه میشوند.
از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاههای اینترنتی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
نگاهی بر فرایندهای آنالیز اطلاعات در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.