نوشته های مرتبط: ایران رتبه 23 جهان در ایجاد استارتآپ
جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارتآپ شماست
راز موفقیت استارتآپهای نمونه، داشتن مشتریان وفادار است؛ اما آنها چگونه مشتریانشان را به مشتریان وفادار تبدیل کردهاند؟ در این مطلب خواهیم خواند.
نوپانا، اخبار و اطلاعیههای شما را منتشر میکند
قابل توجه شتابدهندهها، استارتآپها، شرکتهای سرمایهگذاری، مراکز رشد و پارکهای علموفناوری و تمامی فعالان اکوسیستم استارتآپی ایران
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
سرمایهگذاری ۲۰۰ میلیوندلاری علیبابا در استارتآپ هندی فعال در حوزه تجارت الکترونیک
علیبابا، غول چینی دنیای تجارت الکترونیک، قصد دارد ۲۰۰ میلیون دلار در استارتآپ «بیگبسکت»، سوپرمارکت آنلاین هندی، در ازای دریافت ۲۵ درصد از سهام این شرکت سرمایهگذاری کند.
دیجیکالا اولین یونیکورن ایرانی میشود
پیشبینی میشود با توجه به توسعه زیرساختها و روند پیش رو، امسال ارزش دیجیکالا از مرز یک میلیارد دلار عبور کند.
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.
از سیستم هوشمند مدیریت مدارس تا فروشگاه آنلاین لنز و عینک
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
مجلس از صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه حمایت میکند
شهباز حسنپور: «مجلس از بنگاههایی که در آنها تولید فکر و دانش صورت میگیرد حمایت میکند؛ بنابراین از استارتآپها که محل تولید ایدههای جدید هستند و صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه که استارتآپها را در راه رسیدن به اهدافشان کمک میکنند، قطعا حمایت میکند.»