نوشته های مرتبط: توانايی خريد ٢٢٢ ميليون يورويی با كدام كسبوكار؟
ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسبوکارهای مجازی کشانده است؛ اما میتوان این روند را به ارتباطات چهرهبهچهره تبدیل کرد.
استارتآپهایی که دنیای ورزش را متحول کردند
در این مطلب به معرفی ۶ استارتآپ ورزشی که تغییرات نوآورانهای در دنیای ورزش رقم زدهاند، میپردازیم.
بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که بهوضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام میشود.
ورزشکاران مشهور، چه استارتآپهایی تاسیس کردهاند؟
برندها و شرکتهای زیادی در جهان وجود دارند که ورزشکاران بزرگ جزء سهامداران آنها هستند. آنها معمولا پس از دوران اوج خود در ورزش بهواسطه پولی که در این حوزه به دستآوردهاند، به کسبوکار و تجارت میپردازند.
شرح ماجرای فیلترینگ فینتکیها از زبان خودشان
مسدودیت وبسایت استارتآپهای فینتکی در دو هفته اخیر، اتفاقی شایان توجه در حوزه کسبوکارهای نوپای کشور بود. در این مطلب با بنیانگذاران این استارتآپها گفتوگو کردهایم تا ماجرا را از زبان آنها بشنویم.
استارتآپهای ورزشی هزار رنگ
اکنون در هند، بهترین زمان برای سرمایهگذاری بلندمدت و به وجودآوردن تحولی اساسی در حوزه ورزش این کشور است.
تفکیک حقوقی بستر از محتوا ضروری است
جهانگرد: «از نظر قانونی باید طوری باشد که بستر از محتوا براساس قانون تفکیک شود؛»
چگونه سرمایه شروع استارتآپ را تامین کنیم؟
یک ایده استارتآپی هر چقدر هم که برحسب نیاز انتخاب شده باشد و مسالهمحور باشد، برای توسعه و راهاندازی به سرمایه نیاز دارد که البته مقدار مورد نیاز این سرمایه برای ایدههای مختلف متفاوت است.