نوشته های مرتبط: یک دست صدا ندارد
چگونه در انجام برنامههایمان متعهد باشیم؟
با وجود اینکه برای انجام کارهایمان برنامهریزی میکنیم؛ اما این برنامهریزی زیاد دوام نمیآورد و معمولا در نهایت از انجام کارهایمان دلسرد میشویم. مقابله با این وضعیت، بسیار ضروری است.
اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چهار اقدام کلیدی، بعد از تصمیمگیری اشتباه
در زندگی شخصی و شغلی، ممکن است تصمیم اشتباهی بگیرید؛ بهعنوان مثال محصولی تولید کنید که تقاضایی برای آن وجود ندارد. در چنین شرایطی چگونه باید تصمیم اشتباه خود را جبران کنید؟ در این مطلب خواهیم خواند.
چگونه یک آگهی فروش مناسب برای استارتآپ خود طراحی کنیم؟
هر کسبوکاری برای شناساندن خود به دیگران، نیاز به تبلیغات به شیوه آگاهیرسانی و یا آگهی دارد؛ اما چگونه میتوان در یک آگهی کوتاه کسبوکار خود را به مشتری معرفی کرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.
چگونه به یک راهبر کسبوکار حرفهای تبدیل شویم؟
طی دهه گذشته، سرعت تغییر و رشد پیچیدگیِ محیط کسبوکار بهطور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. راهبران اغلب خودشان را در واکنش به این چالشها، خسته و درهمشکسته مییابد؛ پس افزایش انعطافپذیری برای آنها مهارتی ضروری محسوب میشود.
چگونه در محیط کار با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟
در این مطلب، به پنج عادت ساده اشاره میکنیم که توجه به آنها به شما کمک میکند روابط کاری بسیار خوبی را ایجاد و حفظ کنید، بدون اینکه مجبور باشید با تکتک افراد در محل کار خود رابطهای دوستانه برقرار کنید.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.