نوشته های مرتبط: کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارآفرینی؛ از خلق یک ایده تا ارزشآفرینی در اقتصاد
آیا کشور ما یک کشور کارآفرین است؟ آیا اقتصاد کشور ما میتواند به کارآفرینی متکی باشد؟ آیا کارآفرینان ما موفق بودهاند؟!
چرا کارآفرینان باید همه چیز و همه کس را مورد سوال قرار دهند
شایرین ییتس، مؤسس و مدیرعامل شرکت نیما (Nima)، معتقد است استارتآپ شما زمانی به موفقیت میرسد که تا درک تمام نکات، از سوال پرسیدن دست نکشید.
کدام مدل بازاریابی را به کار گیریم؟
بازاریابها باید بتوانند روابط خوبی با دیگران بر قرار کنند؛ این بخش مهمی از کار آنها است.
مدیران موفق چگونه رفتار میکنند
چه صفاتی افراد موفق را از آنهایی که فقط رویای موفقیت دارند، متمایز میکند؟
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت دوازدهم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
کاریکاتور:ماجراهای یک اتحادیه!
اختصاصی نوپانا: کارتون ماجراهای یک اتحادیه؛ کاری از «محمد کارگر»