نوشته های مرتبط: کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
سنگ بنای کسبوکار خود را مستحکم کنید
یک کسبوکار روبهرشد نیازمند پایه و اساس محکم است؛ لذا اصولی وجود دارند که باید آنها را فرا گرفت و از آنها در مسیر پیشرفت پیروی کرد.
لازم است از حقوق مادی و معنوی کارآفرینان با جدیت دفاع شود
محمدقلی یوسفی: «نهادهای قضایی و حقوقی، از حقوق کارآفرینان صیانت کنند تا انگیزه شرکتهای دانشبنیان برای طرح ایدههای جدید افزون شود.»
چگونه با اشتباهات خود هوشمندانه برخورد کنیم؟
اشتباه کردن و شکست خوردن در کسبوکار میتواند بسیار ناراحتکننده باشد؛ اما مدیران هوشمند همین اشتباهات را جشن میگیرند!
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.
هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند
اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن بهمنظور اطمینان از بهروز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.