نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
۱۰ قانون طلایی برای توانمندسازی نیروی انسانی
دوره نگاه از بالا به پایین و فعالیتهای رباتی کارمندان در شرکتها گذشته است و با توانمندسازی منابع انسانی میتوان مزیتی دائمی برای سازمان ایجاد کرد.
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
اشتباهاتی که شکست استارتآپ شما را تضمین میکنند
درصد کمی از استارتآپها موفق میشوند از شرایط سخت عبور کنند و به موفقیت برسند. چه اشتباهاتی باعث شکست آنها میشود و راه حل چیست؟
چگونه یک مدیرعامل مسئولیتپذیر باشیم؟
وظایف مدیرعاملان در سازمانها متفاوت است؛ اما چارچوبی کلی بهعنوان وظایف مدیرعامل وجود دارد که در این مطلب آن را شرح خواهیم داد.
سرمایهگذاری ۱۰ میلیارد دلاری سافت بانک در اوبر
پس از گمانههای متعدد، بالاخره اوبر سرمایهگذاری چند میلیارد دلاری سافتبانک در این استارتآپ خصوصی را تایید کرد.
مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟
فروش بخشی از بازاریابی است و بهشدت با آن در هم آمیخته است؛ بهطوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوتهای آنها کار دشواری است.
استودیوهای استارتآپ: ایده از ما، کسبوکار از شما!
استودیوی استارتآپ جایی است که روند استارتآپها با ایده شروع میشود، نه با کارآفرین.