نوشته های مرتبط: چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟
بهترین مدیریت چه نوع مدیریتی است؟
هر مدیری دوست دارد به موفقیتهای چشمگیر دست پیدا کند؛ اما واقعیت این است که اولین قدم برای تجربه بهترین نوع مدیریت، توانایی برقراری ارتباط موثر با اعضای تیم است.
چگونه از برندمان یک تصور خوب بسازیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
شکست را مقدمهای بر پیروزی کنید
اینکه نتیجه نهایی یک شکست چه باشد، تا حد زیادی به خود شما بستگی دارد. برخی شکستها میتوانند مقدمه پیروزیهای بزرگ آتی باشند.
چگونه یک رزومه خوب بنویسیم؟
عوامل زیادی در تاثیرگذار بودن رزومه دخالت دارند و این عوامل با گذشت زمان تغییر میکنند؛ بنابراین اطلاع داشتن از آخرین تغییرات به نفع متقاضیان کار خواهد بود.
مراحل ضروری در برندسازی کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
پنج اصل نوپای ناب
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
مزایای استارتآپهای ایرانی
ظهور کسبوکارهای استارتآپی در ایران چه اتفاقات مثبتی را رقم زده و چه مزایایی برای کشور فراهم کرده است؟