نوشته های مرتبط: ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار
ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویتهای مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب میشود.
چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارتآپ شماست
راز موفقیت استارتآپهای نمونه، داشتن مشتریان وفادار است؛ اما آنها چگونه مشتریانشان را به مشتریان وفادار تبدیل کردهاند؟ در این مطلب خواهیم خواند.
آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آنها در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اگر خواهان استقلال شغلی هستید، درجا نزنید!
موقعیتی که در حال حاضر در آن هستید، لزوما جایگاه واقعی در زندگی شما نیست؛ به رویاهای خود فکر کنید و بهدنبال استقلال شغلی باشید.
مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارتآپ شما هستند
مشتریان هدف کسانی هستند که در طول زمان از همه به شما وفادارتر هستند. برای اینکه یک استارتآپ موفق داشته باشید باید این مشتریان را با خود همراه کنید.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.