نوشته های مرتبط: ۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفتزده میشوید
اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه برای سخنرانی در هر شرایطی آماده باشیم؟
شما به عنوان بنیانگذار یا همبنیانگذار یک استارتآپ، باید آمادگی لازم برای سخنرانی در هر شرایطی را داشته باشید. در این مطلب به راهکارهای مفیدی در این زمینه میپردازیم.
روابط عمومی؛ راز موفقیت استارتآپهای بزرگ
روابط عمومی در هر استارتآپ نقشهای منحصر به فردی را ایفا میکند. بزرگترین نقش روابط عمومی در استارتآپها برندینگ و افزایش شهرت است.
پروژه رادار گوگل؛ تحولی شگرف در زمینه تولید محتوا
«رادار»، نام یکی از پروژههای بزرگ گوگل در زمینه روزنامهنگاری دیجیتال است که در اروپا به فعالیت میپردازد.
هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسبوکار موفق
اگر قیمتگذاری و شناسایی مشتری بهدرستی انجام نشود، استارتآپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایهگذاری، به این کار ساختن مدل کسبوکار میگویند.
حفظ شأن و هویت برند، مهمترین استراتژی روابط عمومی
در این مطلب به گزارش برگزاری کارگاه «ارتباطات، ابزار رشد استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.
نگاهی بر پیامرسانی، معیارهای بازاریابی و بیانیه ماموریت برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شمای را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
ابزارهای دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟
هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهمتر از آن، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.