نوشته های مرتبط: بر چالش جذب مشتریان وفادار غلبه کنید

از انتقاد‌های منفی به نفع برند خود استفاده کنید

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

انتقادهای منفی نباید نادیده گرفته شوند یا پاسخ نامناسبی دریافت کنند. این نقدها هدیه‌هایی از طرف مشتریان هستند و کمک می‌کنند که یک برند بتواند روی حل مشکلات تمرکز کند.

از آموزش زبان‌های مختلف تا هوشمندسازی گلخانه‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

نگاهی بر نمودار ادراکی و شخصیت یک برند

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه یک آگهی فروش مناسب برای استارت‌آپ خود طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

هر کسب‌وکاری برای شناساندن خود به دیگران، نیاز به تبلیغات به شیوه آگاهی‌رسانی و یا آگهی دارد؛ اما چگونه می‌توان در یک آگهی کوتاه کسب‌وکار خود را به مشتری معرفی کرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.

چگونه به یک راهبر کسب‌وکار حرفه‌ای تبدیل شویم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

طی دهه گذشته، سرعت تغییر و رشد پیچیدگیِ محیط کسب‌وکار به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. راهبران اغلب خودشان را در واکنش به این چالش‌ها، خسته و درهم‌شکسته می‌یابد؛ پس افزایش انعطاف‌پذیری برای آنها مهارتی ضروری محسوب می‌شود.

مشتری راضی، اصلی‌ترین منبع درآمد شماست

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برای موفقیت و کسب‌ درآمد بیشتر، باید جلب رضایت مشتری را در صدر اهداف خود قرار دهید. داشتن مشتریان راضی به توسعه و موفقیت کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

از حفاظت از حقوق علائم برند تا نفوذ در بازار

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه برای سخنرانی در هر شرایطی آماده باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

شما به عنوان بنیان‌گذار یا هم‌بنیان‌گذار یک استارت‌آپ، باید آمادگی لازم برای سخنرانی در هر شرایطی را داشته باشید. در این مطلب به راهکارهای مفیدی در این زمینه می‌پردازیم.