نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟

استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکار شما چیست؟

۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۹/ ۱۱ دقیقه

اولین اشتباهی که در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکت‌ها صورت می‌گیرد، جدا کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از استراتژی کلی شرکت است.

از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۲/ ۳ دقیقه

اگر هدف شما از تبلیغات صرفا معرفی کسب‌وکارتان نیست، با شناسایی مشتریان هدف به راحتی سود زیادی خواهید داشت.

۳ مهارت فروش قدیمی که همیشه اثرگذار هستند

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۵/ ۱۳ دقیقه

بیشتر جوان های در حال تحصیل در دانشکده های مختلف تمام روزشان را به تهیه کاغذهای کنفرانس یا مطالعه درس های امتحانی شان اختصاص می دهند. با این حال برایان مک آلیستر دوران دانشگاهش را به طور متفاوتی سپری کرد. وی این دوران را با ساخت کلاه های بینی(Beanie) با همکلاسی اش به پایان رساند.

چینی‌ها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آورده‌اند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکت‌های چینی این موضوع را به خوبی می‌دانند.

نقش مدیر محصول در کسب وکار

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۴/ ۱۷ دقیقه

چرا در استارتاپ خود به مدیر محصول نیاز داریم و چه نقش‌ها و توقعاتی را می‌توانیم از این فرد در پیشبرد فروش محصول داشته باشیم.

با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسب‌وکار و علوم شناختی را به هم پیوند می‌زند.

چرا مدیران به برنامه استراتژی کم توجه هستند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

بسیاری از مدیران بر این باورند که پرداختن به موضوعی به نام اسشتراتژی می‌تواند دست و پاگیر باشد و یا در هر شرایطی کاربرد نداشته باشد؛ اما اینگونه نیست.

کارگاه آموزشی تحقیقات بازار

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۳/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیع‌زاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار می‌شود.