نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
افزایش فروش در ۳ ثانیه
با خواندن این مطلب تاثیرگذارتر تبلیغ کنید.
آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟
اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهنها میرسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسبوکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدفگذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمیشود.
چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارتآپ اندازهگیری کنیم
ابعاد و ظرفیت بازار هدف یکی از مواردی است که باید همیشه مدنظر مدیران و بنیانگذاران استارتآپها باشد و در تصمیمگیریها لحاظ شود.
وبینارمارکتینگ، شیوه ای متفاوت در بازاریابی
ایمیل مارکتینگ، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و... از انواع مختلف ابزار های تبلیغات دیجیتال هستند. اما آیا تا به حال به این فکر کردید که چطور میتوانید از یک وبینار برای توسعه کسبوکارتان استفاده کنید؟
بازاریابی ویروسی چیست؟
امروزه بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینهی کمتر و تاثیرگذاری بیشتر، به گزینهای ایدهآل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپها و شرکت نوپا تبدیل شده است.
هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارتآپ
هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روشهای کلاسیک انجام میشد، اما در محیطهای استارتآپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روشهای کلاسیک نمیتوانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخهای کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسبوکار میشدند.
افزایش فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام فالووریاب
بهترین روش برای افزایش فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند، ربات اینستاگرام فالووریاب است.