نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟

افزایش فروش در ۳ ثانیه

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۰/ ۷ دقیقه

با خواندن این مطلب تاثیرگذارتر تبلیغ کنید.

آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۶/ ۶ دقیقه

اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهن‌ها می‌رسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسب‌وکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدف‌گذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمی‌شود.

چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارت‌آپ اندازه‌گیری کنیم

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۶/ ۱۳ دقیقه

ابعاد و ظرفیت بازار هدف یکی از مواردی است که باید همیشه مدنظر مدیران و بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها باشد و در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود.

وبینارمارکتینگ، شیوه ای متفاوت در بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۱/ ۸ دقیقه

ایمیل مارکتینگ، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و... از انواع مختلف ابزار های تبلیغات دیجیتال هستند. اما آیا تا به حال به این فکر کردید که چطور می‌توانید از یک وبینار برای توسعه کسب‌وکارتان استفاده کنید؟

بازاریابی ویروسی چیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴/ ۲۸ دقیقه

امروزه ‌بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینه‌ی کم‌تر و تاثیر‌گذاری بیش‌تر، به گزینه‌ای ایده‌آل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپ‌ها و شرکت‌ نوپا تبدیل شده است.

هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارت‌آپ

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۷/ ۵ دقیقه

هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روش‌های کلاسیک انجام می‌شد، اما در محیط‌های استارت‌آپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روش‌های کلاسیک نمی‌توانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخ‌های کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسب‌وکار می‌شدند.

افزایش فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام فالووریاب

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۰/ ۵ دقیقه

بهترین روش برای افزایش فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند، ربات اینستاگرام فالووریاب است.