نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی، بایدها و نبایدهایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری میپردازیم.
جذب سرمایه به روش صنایع کوچک
محمودرضا خواجهنصیری: در سال جاری به دلیل قدرت دادن به نقدینگی، سرمایهها به سمت صنایع کوچکتر حرکت کردند.
مکاترونیک، رباتیک و بازار فردا
نقش استارتآپها در فردای تولیدات و سهم بازار فناوریهای رباتیکی و مکاترونیکی در ایران و جهان چیست؟
بررسی یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی
موشنگرافیک، تاثیرگذارترین روش تبلیغات سال ۲۰۱۶ شد.
ریسکگریزی، ریشه درلایههای عمیق فرهنگ ما دارد
دکتر امیرعلی سیفالدین: لازم است جسور بودن و ریسکپذیری، آموزش بیشتری داده شود.
چه قیمتی بگوییم تا بخرند؟
محصول با چه قیمتی وارد بازار شود و بر چه اساسی تغییر قیمتها لحاظ شوند؟
اقتصاد مقاومتی نیازمند فراهم شدن بازار است
دکتر اسفندیار اختیاری: استارتآپها از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی هستد و برای گسترش آنها، چارهای جز فراهم کردن بازار محصولاتشان نیست.