نوشته های مرتبط: چگونه در محیط کسبوکار، اعتماد دیگران را جلب کنیم؟
طرز فکر کارآفرینان با افراد عادی چه تفاوتی دارد؟
کارآفرینان طرز فکر مخصوصی دارند که باعث تمایز آنها از افراد عادی و موفقیتشان در مسیر پرچالش کارآفرینی میشود.
توافق معاونت جوانان و صندوق کارآفرینی امید برای اعطای وام بدون بهره
معاون ساماندهی امور جوانان از توافق برای تأمین اعتبارات و کمک به تشکلهای کارآفرینی جوانان در کل کشور خبر داد و گفت: تا پایان سال در حدود ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار با کارمزد۴ درصد جذب میکنیم.
مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟
در حوزه کسبوکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکتها پس از مشتری محسوب میشوند؛ بنابراین دانستن تفاوت میان آنها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
در مواجهه با افرادی که از آنها خوشمان نمیآید، چه کنیم؟
دوری از تمام افرادی که از آنها خوشمان نمیآید، تقریبا کار محالی است؛ از طرف دیگر اغلب ما در طول زندگی با افرادی مواجهیم که ارتباط با آنها اذیتمان میکند؛ راه حل چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.
اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه به یک راهبر کسبوکار حرفهای تبدیل شویم؟
طی دهه گذشته، سرعت تغییر و رشد پیچیدگیِ محیط کسبوکار بهطور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. راهبران اغلب خودشان را در واکنش به این چالشها، خسته و درهمشکسته مییابد؛ پس افزایش انعطافپذیری برای آنها مهارتی ضروری محسوب میشود.
نشانههای افراد سمی در قرارهای کاری چیست؟
افراد آسیبرسان میتوانند ضررهای زیادی به زندگی و شغل شما وارد کنند؛ اما خوشبختانه مشخصاتی کلی وجود دارد که با پیدا کردن آنها میتوانید «آسیبرسان» بودن افراد در ملاقاتهای کاری را متوجه شوید.