نوشته های مرتبط: چگونه در محیط کسب‌وکار، اعتماد دیگران را جلب کنیم؟

چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

یادآوری، نقطه تمایز برند شما در میان رقبا

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

یک راهبر کسب‌وکار موفق، در مقابل عملکرد کارمندان خود واکنش‌هایی دارد؛ اما باید شیوه درست نشان دادن آن‌ها را بداند.

نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه یک متخصص کسب‌وکار واقعی را تشخیص دهیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

در هیچ برهه‌ زمانی مانند امروز متخصص کسب‌و‌کار وجود نداشته است. در واقع هر جا که صحبت از کسب‌و‌کار به میان می‌آید، همه‌ افراد شروع به نصیحت کردن یکدیگر می‌کنند؛ بنابراین تشخیص یک متخصص کسب‌وکار واقعی، مهم و ضروری است.

آشنایی با مفاهیم برند‌سازی مجدد و زنجیره‌ای

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه یک ایده تجاری را به کسب‌وکار موفق تبدیل کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارت‌آپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسب‌وکار پویا و موفق، هدف اصلی است.

تحقیقات بازار؛ ابزاری کلیدی در برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی میان بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.