نوشته های مرتبط: چگونه در محیط کسبوکار، اعتماد دیگران را جلب کنیم؟
سخنگوی اتحادیه کسبوکارهای اینترنتی
شناسایی فعالیت ۳۲ هزار کسبوکار اینترنتی در کشور
باورهای اشتباه در مورد کارآفرینی
باورهای اشتباه زیادی در مورد کارآفرینی میان مردم جا افتاده است که با آگاهی داشتن و کسب آمادگی میتوان آنها را به بهترین نحو مدیریت کرد.
رونق استارتآپها با آموزش صحیح افراد
استارتآپ کسبوکاری است که بخش عمدهای از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسبوکار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتآپ نیست، ولی همه استارتآپها بهطرزی از وب، موبایل، اینترنت و فناوریهای جدید استفاده میکنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.
تلگرام حاصل بیعرضگی خودمان است
اگر جلوی دیجیکالا را بگیرید، آمازون وارد خواهد شد، اگر جلوی آپارات را بگیرید، یوتیوب وارد خواهد شد و اگر جلوی کافه بازار را بگیریم، پلیاستور اینجاست.
ارزشگذاری استارتآپها بزرگترین چالش بازار سرمایه
درحالیکه هنوز روش ارزشگذاری مشخص و قابل استنادی برای استارتآپها و عرضه آنها در بورس یا فرابورس وجود ندارد تعدادی از استارتآپها مدعی هستند ارزش میلیارد دلاری دارند.
۶۰ درصد استارتآپهای ICT کشور زیر یک سال سن دارند
براساس پیمایش صورت گرفته، حدود ۶۰ درصد از استارتاپهای ICT فعال در کشور عمر کمتر از یک سال داشتهاند.
کارگاه آموزشی ارزشگذاری استارتآپها
کارگاه آموزشی ارزشگذاری استارتآپها توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه مرتضی دانش، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی طرفهنگار برگزار میشود.
وظایفی که باید از دوش کارآفرینان برداشته شود
همهی کارآفرینان پس از مدتی متوجه میشوند که باید برخی از وظایف را از دوش خود بردارند. با رشد بیشتر کسبوکار، نیاز آنها به فعالیتهای مهمتر بیشتر خواهد شد و برخی موارد باید بهطور کامل واگذار شوند.