نوشته های مرتبط: آیا همیشه حق با مشتری است؟
چگونه کارکنان دورکار خود را مدیریت کنیم؟
استخدام کارکنان دورکار و مدیریت این افراد، به یکی از چالشهای مدیران تبدیل شده است.
مطبوعات، چارهای جز استفاده از فضاهای جدید ارتباطی ندارند
حسین انتظامی: برای تغییر فضای سنتی و سلیقهای، باید ابتدا از خودمان و نهادهای دولتی آغاز کنیم.
آیا مالکین کسبوکار، همگی کارآفریناند؟
میان یک کارآفرین و یک مالک کسبوکار کوچک، تفاوتهایی وجود دارد.
ابزارهایی برای انقلاب در کسبوکارهای نوپا
برای پیشرفت کسبوکار خود میتوانید از ابزارهای مفید مانند «نیمبل» استفاده کنید، این ابزار در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مفید است.
ریسکگریزی، ریشه درلایههای عمیق فرهنگ ما دارد
دکتر امیرعلی سیفالدین: لازم است جسور بودن و ریسکپذیری، آموزش بیشتری داده شود.
نشانههای زودهنگام سقوط یک استارتآپ
ده رفتار اشتباه مدیرعاملان که میتوانند به مشکلات جدی یک استارتآپ منجر شوند و در نهایت، باعث سقوط شرکت شوند.
چه قیمتی بگوییم تا بخرند؟
محصول با چه قیمتی وارد بازار شود و بر چه اساسی تغییر قیمتها لحاظ شوند؟
احترامی که احیا شدنش در جامعه را مرهون استارتآپها هستیم
تغییر رفتاری در جامعه که آن را در نتیجه فعالیت استارتآپها میتوان سراغ گرفت.