نوشته های مرتبط: آیا همیشه حق با مشتری است؟

یک کارمند خوب از نظر مدیران برجسته، چه ویژگی‌هایی دارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

از نظر مدیران شرکت‌های بزرگ، یک کارمند خوب ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در این مطلب به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار آغاز بکار کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۵/ ۵ دقیقه

نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار با مشارکت سازمان ها و نهادهای دولتی و همچنین با حضور شرکت ها، بنگاه ها، موسسات کاریابی و کارآفرینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران اغاز بکار کرد.

چرا راهبران باهوش کسب‌وکار شکست می‌خورند؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

بیشتر کسب‌و‌کارها را افراد بسیار باهوش اداره می‌کنند؛ اما وقتی این کسب‌و‌کارها با شکست مواجه می‌شوند، دلیل آن معمولا اشتباهات همین راهبران باهوش است.

رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیش‌بینی شده تنظیم کنید

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

پیش از اینکه یک کسب‌وکار به مرحله‌ مقیاس‌پذیری برسد، بنیان‌گذاران باید ملزومات و زیرساخت‌های این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.

چگونه پاسخگوی شکایت‌های مشتریان باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در حوزه کسب‌وکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکت‌ها پس از مشتری محسوب می‌شوند؛ بنابراین دانستن تفاوت‌ میان آن‌ها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.