نوشته های مرتبط: مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
حمایت بانک ملی ایران از ایده های نو و خلاقانه
بانک ملی با مشارکت در برگزاری سومین دوره مسابقات ملی برنامه نویسی دانشجویی ACM دانشگاه آزاد واحد یادگار امام شهرری از ایده های نو و خلاقانه نوجوانان و جوانان در این حوزه حمایت کرد.
آشنایی با مفهوم هزینههای جایگزینی محصول و تاثیر آن در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استارتآپها؛ ابزار تقویت مهاجرت معکوس روستاییان
این روزها شاهد رونق چشمگیر استارت آپها یا همان کسب و کارهای نوپا در کشور هستیم.بر اساس آمار موجود طی چهار سال اخیر این فعالیتها ۳۲ برابر رشد داشته است.
فعالیت بیش از ۵ هزار شرکت دانشبنیان در دانشگاههای سراسر کشور
قائممقام وزیرعلوم در امور بینالملل از عملکردمثبت استارتآپها و فعالیت بیش از پنجهزار شرکت دانشبنیان در دانشگاهها خبر داد.
کشمون و بیدینگ برندگان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران
دو استارتآپ «بیدینگ» و «کشمون» برنده اولین دوره از مسابقه کارزار شدند.
فینال کارزار فردا برگزار میشود
برندگان نهایی بزرگترین مسابقه استارتآپی ایران فردا مشخص میشوند.
تندیس کارزار رونمایی شد
امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمنماه) طی مراسمی از تندیس بزرگترین رقابت استارتآپی ایران رونمایی شد.