نوشته های مرتبط: مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
پیشنیاز رشد در چهارمین انقلاب صنعتی
امروزه، افراد فقط با تخصص در یک رشته نمیتوانند در دنیای کسبوکار موفق شوند و به مجموعهای از مهارتهای اصلی و فرعی نیاز دارند.
DM Talk رویدادی برای آگاهی
DM Talk رویدادی تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال است که میتوان آن را بزرگترین گردهمایی کامیونیتی دیجیتال مارکتینگ ایران نیز نامید.
اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی به کسبوکارهای کوچک اقتصادی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک اقتصادی خبر داد.
دورهمی افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ
دورهمی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، عصر روز سهشنبه ۲۱ آبان در کارخانه نوآوری آزادی، مرکز نوآوری دیجیکالانکست برگزار خواهد شد.
چرا اروپا با وجود برخورداری از توسعهدهندگان بیشتر، استارتاپهای کمتری دارد؟
اروپا بهعنوان پیشگام نوآوری و صنعت فناوری شناخته میشود؛ اما جاهطلبی لازم را برای توسعه اکوسیستم و رقابت با کشورهایی همچون آمریکا و چین ندارد.
نوآوری و مهارت آموزی نیاز اساسی نسل جوان است
کار دانش آموز وارد دانشگاه شدن یا فارق التحصیل شدن نیست. آنچه یک نوجوان و جوان نیازمند است، کسب مهارت لازم برای ورود به فضای کسبوکار است.
دانلود رایگان کتاب کاریز فروش
آنچه فروشندگان حرفه ای به شما نمیگویند! (رایگان به مدت محدود)
من یک ایده برای شروع یک کسبوکار دارم، از کجا شروع کنم؟
همه چیز از یک چراغ روشن در ذهن شروع میشود. از آن چراغهایی که برای حل یک مسئله روشن و به یک ایده کسبوکار ختم میشود. برای آنکه از شروع تا پایان ایجاد یک کسبوکار را بدانیم با عباس خاراباف، کارشناس استارتآپها گفتوگو کردیم.