نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
سرمایهگذاری ۵ میلیون یورویی ماکسیم در ایران
نشست خبری تاکسییاب آنلاین ماکسیم در تاریخ ۲ مهر ۹۷ همراه با رونمایی از مرکز تماس مشتریان برگزار شد.
هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارتآپ
هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روشهای کلاسیک انجام میشد، اما در محیطهای استارتآپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روشهای کلاسیک نمیتوانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخهای کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسبوکار میشدند.
۴ پله طلایی برای شروع استارتآپ
راهاندازی استارتآپ بدون تجربه در زمینه کارآفرینی کار سخت و دشواری است؛ اما با داشتن دانش، پشتکار و انگیزه کافی میتوان در این مسیر موفق شد.
پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی تا پایان سال عملیاتی میشود
مدیرعامل تاکسیرانی تهران از ساماندهی پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: راهکار پرداخت کرایه تاکسی برای ناوگان ۸۰ هزارتایی تاکسیرانی تهران با مشارکت بخش خصوصی ایجاد میشود.
استارتآپها هفته ای ۸ درصد رشد میکنند
مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کارهای نوین معاونت علمی و فناوری با بیان اینکه استارت آپ ها هفته ای رشد می کنند گفت: اکثر این استارت آپ ها محصولات ملموسی دارند که مردم از آنها استفاده می کنند.
فروشندگان حرفهای چه ویژگیهایی دارند؟
فروشندگان حرفهای برای جذب مشتری و حفظ آنها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارتها و ویژگیهای خاصی باشند.
پیشنیازهای راهاندازی استارتاپ
برای راهاندازی کسبوکار بهتر است عجله نکنید، قدمهای درست و حساب شده بردارید و از متخصصان مشاوره بگیرید تا شانس موفقیت استارتاپ بیشتر شود.