نوشته های مرتبط: هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
نقطه آغازین تبلیغ یک استارتآپ
گاهی استارتآپها شناخت خوب و کاملی از مشتریهای خود ندارند؛ بنابراین یافتن بهترین روش بازاریابی برای آنها، کاری سخت و چالش برانگیز است.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت بیستونهم)
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت پنجم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
رازهایی برای مدیریت بهتر زمان
اگر شما هم کارآفرین هستید، باید برنامه دقیقی برای مدیریت زمان داشته باشید.
راهبری یک تیم؛ سختتر از تصور افراد
یکی از مشکلات راهبری در جامعه ما این است که افرادا برای راهبری و مدیریت آموزش نمیبینند، بنابراین هیچگاه به صورت درست درک نمیکنند که راهبری خوب به چه معناست.
ویکلیک؛ رقیب ایرانی گوگل ادورز
در این مطلب استارتآپی را به شما معرفی میکنیم که تبلیغات کسبوکار شما را هدفمند و تعاملی کرده و آن را بهصورت آنلاین و کلیکی به نمایش میگذارد.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه(قسمت بیستوهشتم)
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت چهارم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.