نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
نقش مدیر محصول در کسب وکار
چرا در استارتاپ خود به مدیر محصول نیاز داریم و چه نقشها و توقعاتی را میتوانیم از این فرد در پیشبرد فروش محصول داشته باشیم.
فراخوان ستقا برای شناسایی نقش آفرینان زیستبوم استارتآپی
معاون توانمندسازی و تحقیقات اشتغال و کارآفرینی سازمان تجاریسازی فناوری و اشتغال دانشآموختگان جهاد دانشگاهی از فراخوان شناسایی نقشآفرینان زیستبوم کارآفرینی خبر داد.
چرا مدیران به برنامه استراتژی کم توجه هستند؟
بسیاری از مدیران بر این باورند که پرداختن به موضوعی به نام اسشتراتژی میتواند دست و پاگیر باشد و یا در هر شرایطی کاربرد نداشته باشد؛ اما اینگونه نیست.
رویداد استارتآپ ویکند تبریز برگزار میشود
رویداد کارآفرینی استارتآپ ویکند تبریز در سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از ۱۳ تا ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار میشود.
معرفی یک استارتآپ فلسطینی
شاید مفاهیمی مثل استارتاپ، کارآفرینی، رشد و خیلی موراد دیگر تنها در دنیای صلح معنا داشته باشند؛ اما یک جوان فلسطینی ثابت کرده که اینطور نیست.
چرا همه کارآفرینان نیاز به یک مشاور مالی استارتآپ دارند؟
برای اغلب کارآفرینان، امور مالی، مسائلی پیچیده و سردرگم کنندهاند.
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارتآپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیعزاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار میشود.
توسعه فردی مهمترین پیشنیاز موفقیت سازمانی است
نوزدهمین رویداد کارآفرینی استارتآپ گرایند با حضور مجید حسینینژاد، موسس و بنیانگذار استارتآپ علیبابا پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ در سالن همایشهای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.