نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
سوال پرسیدیم اما جوابی نشنیدیم!
دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک «ابزار» بازاریابی، فقط در صورت بهکارگیری در «جایگاه درست» نتیجه میدهد.
بازاریابی با خاطرات جمعی
روشهای تبلیغاتی شرکت شکلاتسازی کدبری با تکیه بر خاطره نسلهای مختلف کارآمد بوده است.
چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول
شرکتهای موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر دادهاند.
رقابت تنگاتنگ فروشگاههای آنلاین داخلی و بینالمللی
مختصری از فعالیت فروشگاههای آنلاین و سایتهای پربازدید کشورهای همسایه در قیاس با ایران
راههای کاهش خطرپذیری استارتآپ
سرمایهگذاران بهدنبال ثبات، برگشت سرمایه و آیندهنگری هستند.
دورخیز استارتآپی نوکیا
شرکت نوکیا در تلاش است تا قدم به قدم جایگاه قدیمی خود را بهدست بیاورد.
چالشهای پیش روی کسبوکارهای جدید
ارائه دادن یک محصول و به موفقیت رساندن آن، کار آسانی نیست و برای اینکه مورد استقبال مشتری قرار بگیرد، باید تمام مسائل مربوط به آن بهدرستی بررسی و برنامهریزی شوند.