نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال
این روزها کمپینهای بازاریابی دیجیتال یکی از دلایل اصلی موفقیت برند هستند. بنابراین شناختن اشتباهات رایج آن در زمان و هزینههای شما صرفهجویی میکند.
استارتآپ؛ صفرکیلومتر (قسمت پنجم)
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
کارآفرینی؛ از خلق یک ایده تا ارزشآفرینی در اقتصاد
آیا کشور ما یک کشور کارآفرین است؟ آیا اقتصاد کشور ما میتواند به کارآفرینی متکی باشد؟ آیا کارآفرینان ما موفق بودهاند؟!
چرا کارآفرینان باید همه چیز و همه کس را مورد سوال قرار دهند
شایرین ییتس، مؤسس و مدیرعامل شرکت نیما (Nima)، معتقد است استارتآپ شما زمانی به موفقیت میرسد که تا درک تمام نکات، از سوال پرسیدن دست نکشید.
کدام مدل بازاریابی را به کار گیریم؟
بازاریابها باید بتوانند روابط خوبی با دیگران بر قرار کنند؛ این بخش مهمی از کار آنها است.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت دوازدهم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
مفاهيمی كه در كارآفرينی امروزي تغيير كردهاند
کارآفرین در تلقی عمومی کسی است که کارخانه میزند، تولید میکند، کارگران را بر سر کار میگمارد و به آنها مزد میدهد؛ اما درحقیقت اینگونه نیست.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت یازدهم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.