نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
نقش مشاورههای مربیان در موفقیت مدیران زن چیست؟
مربیگری پایه و اساس همه چیز است. مدیران زن موفق، با توجه به تجربیات خود توصیه میکنند که بانوان در کسبوکار، افراد حرفهای و باهوش را پیدا کنند و در حوزههایی که از مهارتهای کافی و خوب برخوردار نیستند از آنها کمک بگیرند.
پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش میدهند
اگر میخواهید فروش کسبوکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کردهایم کمک بگیرید.
هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسبوکار موفق
اگر قیمتگذاری و شناسایی مشتری بهدرستی انجام نشود، استارتآپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایهگذاری، به این کار ساختن مدل کسبوکار میگویند.
اگر یک کارآفرین پرمشغله هستید، این نکات را در ذهن داشته باشید
کارآفرینان برای اجرای ایدههای خود اشتیاق زیادی دارند؛ بنابراین گاهی مسئولیتهای زیاد و خستهکنندهای را همزمان بر عهده میگیرند؛ برای حفظ تعادل در شرایط پرفشار کارآفرینی، نکات بیانشده در این مطلب را بهخاطر بسپارید.
پکیج استارت آپ؛ صفرکیلومتر
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تولید و گردآوری شده است، یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
نگاهی بر پیامرسانی، معیارهای بازاریابی و بیانیه ماموریت برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شمای را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسبوکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه بررسی، برنامهریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده میکند.
چگونه بدون راهاندازی کسبوکار، ایدههای خود را روانه بازار کنیم؟
برای این که محصولی را روانه بازار کنید، لزوما به راهاندازی یک کسبوکار نیاز ندارید. کافی است با استفاده از نوآوری باز و تکیه بر اصول آن، محصول نوآورانه خود را به بازار ارائه دهید.