نوشته های مرتبط: محصول اولیه، جادهای بهسوی موفقیت استارتآپ
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت دوم)
تقسیمبندی بازار یک امر مهم در زمینه شروع هر کسبوکاری است.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
دانشنامه استارتآپی
در این نوشتار با مفاهیمی از قبیل کمینه محصول قابل عرضه، نمونهاولیه، نسخه نمایشی، مشتری سازی و گونه بازار آشنا خواهید شد.
۶۳ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
نکاتی که باید قبل از کارآفرین شدن بدانید
کارآفرینان با چالشهای زیادی روبهرو هستند؛ پیش از گام نهادن در این مسیر مطالعه و تحقیق کنید.
استارتآپها؛ بنگاههای خدماتی یا عوامل توسعه؟
بر اساس تعاریف، استارتآپها با به کارگیری فناوریهای نوین، «محصول» یا «فرایند» یا «خدمات نوآورانه» ارائه میکنند تا بازار بزرگ مشتریان خود را پوشش دهند.
نقش استارتآپها در اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی
حمیدرضا ترقی: «شرکتهای استارتآپی در صورت ارائه کالاها و تولیدات داخلی مقاومت اقتصاد را در برابر بازار تجارت بینالمللی افزایش میدهند.»
استارتآپها معضل بیکاری را حل میکنند/ دولت با بخش خصوصی همراهی کند
حجتالاسلام شجونی: « امروزه استارتآپها ایدههای خوبی دارند و اگر در كنار بخش خصوصي، دولت نیز سرمايهگذاري کرده و از آنها حمايت كند، بخش عمدهای از معضل بیکاری جوانان حل خواهد شد.»