نوشته های مرتبط: باور به شکست ۹۰ درصد از استارتآپها، چقدر حقیقت دارد؟
استارتآپهایی که زیان میدهند اما باید مالیات هم بدهند!
حدود ۹۰ درصد از کسبوکارهای اینترنتی در ایران هنوز به سودآوری نرسیده و زیان میدهند. مشکل اصلی سازمان امور مالیاتی با استارتاپها نیز، عدم درک چرایی ادامه فعالیت این کسبوکارهای نوپا در صورت نبود سودآوری است.
بنیانگذاران استارتاپهای موفق در کدام دانشگاه درس خواندهاند؟
بنیانگذاران استارتاپهای موفق و بزرگ دنیا با سرمایههای میلیون دلاری و حتی گاهی میلیارد دلاری، در کدام دانشگاهها درس خواندهاند؟
الکام استارز برای استارتآپها چه دستاوردی دارد؟
سازمان نظام صنفی رایانهای کشور به عنوان برگزار کننده نمایشگاه الکامپ، اعلام کرد که استارتاپهای متقاضی برای حضور در «الکام استارز» میتوانند از تاریخ ۵ الی ۱۲ خرداد ماه برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.
همکاری با صندوق بازنشستگی صداوسیما برای رشد استارتآپها
تفاهمنامه همکاری میان معاونت توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و صندوق بازنشستگی صداوسیما در راستای تحقق منافع مشترک در زیستبوم و فرهنگسازی اقتصاد دانشبنیان امضا شد.
ایدههای برتر کسبوکارهای فضاپایه حمایت میشوند
فراخوان برگزاری رویداد شناسایی و توانمندسازی کسب و کارهای فضاپایه از سوی سازمان فضایی ایران اعلام شد.
تعرفه ثبتنام کسبوکارهای نوپا در نمایشگاه الکامپ ۹۷ اعلام شد
ثبتنام کسبوکارهای نوپا در سالن الکام استارز بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از پنجم تا دوازدهم خردادماه انجام میشود.
چرا سرمایهگذاران سیلیکون ولی از چین میترسند؟
در چین، دولت مشتاق به برداشتن موانع برای خودروهای خودران، اشتراک گذاری داده ها، اتوماسیون کارخانه ها است. این اتفاقات در حالی در چین رخ می دهد که استارت آپ ها در امریکا با مقررات دست و پاگیر مواجه شده اند.
رونق استارتآپها با آموزش صحیح افراد
استارتآپ کسبوکاری است که بخش عمدهای از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسبوکار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتآپ نیست، ولی همه استارتآپها بهطرزی از وب، موبایل، اینترنت و فناوریهای جدید استفاده میکنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.