نوشته های مرتبط: ۱۰ ویژگی که از شما کارآفرین بهتری میسازند
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
جغرافیامحور نبودن استارتآپها، مزیت سودآوری آنها است
مرتضوی: مهاجرت از فضای سنتي و قدیمي به فضاهای جدید کسبوکار به نفع اقتصاد و جامعه است.
یک استارتآپ روستایی ساده اما کاربردی
یک زن کارآفرین فرانسوی که در روستا به طراحی لباس کودک مشغول است.
کسب سهام ۱۴۵ هزار میلیاردی از تولید محتوا
رقابت فعالان جوان عرصه تولید محتوای دیجیتال با شرکت بیش از ۳۰ تیم به سرانجام رسید.
ارزش استارتآپ اسنشیال به یک میلیارد دلار رسیده است
پس از جذب سرمایه ۳۰۰ میلیون دلاری توسط اسنشیال ارزش این استارتاپ به یک میلیارد دلار رسید.