نوشته های مرتبط: ۳۰ سوال در مصاحبه استخدامی که آنها را نمی‌دانید

چگونه هوشمندانه رفتار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۰/ ۸ دقیقه

هوش یکی از مهم‌ترین سازه‌های فرضی است که از زمان مطرح شدن آن توسط «آلفرد بینه» در اوایل قرن بیستم، همواره برای تبیین موفقیت شغلی و کارایی بالا به کار رفته است.

چرا کارهای مهم را به تعویق می‌اندازیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

اهمال‌کاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دست‌وپنجه نرم می­‌کنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختن­‌ها را از منظر روانشناختی بررسی می‌کنیم.

چه شغلی برای شما مناسب است؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که می‌تواند شغلی را برای شما ممتاز کند.

۶ عادت طلایی برای شروع یک روز موفق کاری

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

از دست دادن ساعت‌های کلیدی صبح، از بهره‌وری شما می‌کاهد. در این مطلب از ۶ عادتی صحبت می‌کنیم که معجزه صبح را به شما نشان خواهند داد.

چگونه کارمندان خود را هوشمندانه استخدام کنیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

در استخدام کارمندان علاوه بر رزومه و سوابق شغلی، باید به طرز تفکر افراد و شیوه‌ رفتار آن‌ها نیز توجه کنیم تا ارزیابی موفق‌تری داشته باشیم.

به کیفیت خواب خود اهمیت دهید

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

کارآفرینانی که زیاد کار می‌کنند و کم‌خواب هستند، سلامتی خود را به خطر می‌اندازند.