نوشته های مرتبط: باارزشترین برند کشورها در سال ۲۰۱۷
از انگشتری که حرف میزند تا کیف پولهای مجازی
پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
از شبهجزیره طوفانی تا سواحل فضایی
بنیانگذار شرکت نیوزیلندی «اسپیس یونیکورن» معتقد است تاکنون فضا در دست میلیاردرها و دولتها بوده و او میخواهد فضا را هر چه بیشتر در دسترس همه قرار دهد.
آینده واقعیت مجازی و چشمانداز آن در بازاریابی
واقعیت مجازی میتواند موج جدیدی در بازاریابی اجتماعی باشد. هدف از بازاریابی اجتماعی، ارائه محتوایی به مخاطب است که نظر او را جلب کند؛ نرمافزارهای واقعیت مجازی ثابت کردهاند که در انجام این کار، توانا هستند.
پیپال، یکهتاز میدان فینتک
افزایش ارزش سهام پیپال، توجه زیادی را به خود جلب کرده و پیپال را دوباره به بالاترین سطح درآمدی در چند سال اخیر رسانده است.
خداحافظی با جراحی برای نمونهبرداری از بافت سرطانی
فناوریهایی که قرار است رویاهای ما را به حقیقت پیوند بزنند، چندان هم دور از دسترس نیستند و در آیندهای نزدیک، این چشماندازها به کارهایی عادی و روزمره تبدیل میشوند.
هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
استفاده بهینه از هشتگها میتواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.