نوشته های مرتبط: چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟

آشنایی با مفاهیم برند‌سازی مجدد و زنجیره‌ای

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه یک ایده تجاری را به کسب‌وکار موفق تبدیل کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارت‌آپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسب‌وکار پویا و موفق، هدف اصلی است.

تحقیقات بازار؛ ابزاری کلیدی در برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی میان بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مدیریت کیفیت؛ کلید بهبود کسب‌وکار در مسیر مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت می‌شود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.

پکیج مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (بخش دوم)

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفه‌ای، مدیریت کنید.

برند کدام باشگاه فوتبال، باارزش‌تر است؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

در این مطلب با استفاده از چند نمودار تصویری، معیارهایی همچون قدرت برند، ارزش برند، ارزش مالی باشگاه‌ها و همچنین میزان حقوق دریافتی سالانه بازیکنان فوتبال، بررسی شده است.