نوشته های مرتبط: ماجرای رابینهود در بازار سهام
استارتآپ چیست؟
سرویسهای بسیاری در سراسر جهان با ایدههایی ناب به وجود میآیند و در مدتی کوتاه موفق میشوند مسیری صد ساله را در یک شب طی نمایند. موفقیت این شرکتهای نوپا و کسبوکارهای نوین توجه دیگر افراد را نیز به مفهوم «استارتآپ» جلب کرده است.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
صفر تا صد راهاندازی استارتآپ در ايران (قسمت اول)
به دنیای استارتآپها خوش آمدید! اگر رویای راهاندازی استارتآپ در سر دارید، با ما همراه شوید تا در این مطلب گامبهگام شما را تا راهاندازی استارتآپتان راهنمایی کنیم.
استارتآپهای موفقی که در سال ۲۰۱۷ شکست خوردند
استارتآپها با مشکلات زیادی روبهرو هستند و نداشتن سرمایه تنها دلیل شکست نیست. گاهی اوقات استارتآپها با وجود سرمایه زیاد باز هم نمیتوانند موفق شوند.
چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟
کسبوکارهای سنتی که برای ادامه حیات مجبور هستند سود بیشتری از مشتریان دریافت کنند، نمیتوانند با استارتآپهای بزرگ رقابت کنند و از صحنه رقابت حذف میشوند.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
ارادههایی که به کمک ایدههای نو، جهان را متحول کردند
طرح یک ایده موفق تنها اولین مرحله از مسیر کارآفرینی استارتآپی است. آنچه میتواند واقعا شما را موفق کند، اراده و پشتکار شما است.