نوشته های مرتبط: مواردی که استارت‌آپ را به سمت شکست می‌برد‌

چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

حذف سرمایه‌گذاری خطرپذیر از پرتفوی بانک‌ها

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۴/ ۱۲ دقیقه

پیرو قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار بخشنامه‌ای به کلیه نهادهای مالی ابلاغ کرد که براساس آن، صدور واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌ها از طریق شعب بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، از ۱۴ آبان امسال ممنوع شد.

چرا از دیجی‌کالاها و کافه‌بازارها حمایت کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

کارآفرینان برجسته و شرکت‌های استارت‌آپی بزرگ، مثل لوکوموتیو و پیشران، قطار استارت‌آپی کشور را به سرمنزل مقصود می‌رسانند.

کسب‌وکار‌‌های نوپا نیازمند تدوین قانون هستند

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۳/ ۴ دقیقه

صدری گفت: دولت باید پیش از هر اقدامی، با تدوین قوانین مناسب، فضای لازم برای فعالیت کسب‌وکارهای نوپا را فراهم کند.

یادآوری، نقطه تمایز برند شما در میان رقبا

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

دولت به آموزش استارت‌آپ‌ها بها بدهد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۵/ ۵ دقیقه

دبیر اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، دغدغه‌ها و مشکلات کسب‌وکارهای نوپای فضای مجازی در کشور را تشریح کرد.

ویژگی‌های متفاوت «نوپاگراف»؛ نخستین تصویر زنده استارت‌آپی ایران

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۰/ ۴ دقیقه

نخستین نمودار زنده ارتباطات سرمایه‌گذاری استارت‌آپ‌ها در کشور تحت عنوان «نوپاگراف»، فعالیت خود را آغاز کرد.

نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.