نوشته های مرتبط: فراخوان نخستین رویداد استارتآپی «دموی گردشگری»
آینده گردشگری ایران در دست استارتآپهاست
پروانه سلحشوری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ایران روز گذشته 19تیرماه 1397 با حضور در مجموعه استارتآپی اسنپ تریپ از نزدیک با فعالیتها و خدمات این استارتآپ آشنا شد.
استارتآپها انزوا از جامعه جهانی را جبران میکنند
رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در دوازدهمین نشست تخصصی «ایران کجاست، ایرانی کیست؟» (مطالعات طرح آمایش سرزمین) در محل سازمان برنامه و بودجه در مورد ویژگیهای فرهنگی ایرانیها گفت: جامعه ایران به صورت رندانه در حال مجبور کردن حکومت سیاسی به تن دادن به خواسته هایش است.
از یک محصول شکست خورده چه درسهای میتوان گرفت
برندها در طول فعالیت خود محصولات ناموفق زیادی به بازار عرضه میکنند اما از هر شکست باید درس گرفت و برای بهبود محصولات آینده تلاش کرد.
آینده صنعت پرداخت در دست فینتکهاست
مدیرعامل گروه فنآوا با تاکید بر پتانسیل بالای برخی از استارتآپهای ایرانی پیشنهاد کرد شرایط برای حضور بسیاری از این استارتآپها در نمایشگاههای خارجی فراهم شود و در واقع فیناستارز را در این فضاها نیز توسعه دهیم.
یک موسس استارتآپ چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟
انتقادپذیری از حیاتیترین ویژگیهای یک موسس استارتآپ است.
چرا همه کارآفرینان نیاز به یک مشاور مالی استارتآپ دارند؟
برای اغلب کارآفرینان، امور مالی، مسائلی پیچیده و سردرگم کنندهاند.
بازگشت هزار نخبه ایرانی به کشور برای راهاندازی استارتآپ
هزار نخبه ایرانی به کشور بازگشته و با راهاندازی استارتآپهایی، بسیاری از فارغ التحصیلان را مشغول به کار کرده اند.
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارتآپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیعزاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار میشود.