نوشته های مرتبط: فراخوان نخستین رویداد استارتآپی «دموی گردشگری»
فروش سهام استارتآپها معمولا چه زمانی است؟
در حالیکه میگویند یک کسبوکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمیشود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسبوکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده میشود.
انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی
رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.
۴۸محصول جدید دانشبنیان در حوزه گیاهان دارویی ارائه میشود
دبیر ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی گفت: در چهارمین دوره نمایشگاه گیاهان دارویی، دستاوردهای جدید شرکت های دانش بنیان در این حوزه به نمایش گذاشته می شوند.
معرفی ۱۲ نرمافزار جدید در جشنواره استارتآپهای کهگیلویه و بویراحمد
محمود باقری گفت: در حوزه گردشگری هم ما اعتقاد داریم که کارهایمان را می توانیم به صورت الکترونیکی ارائه دهیم که این عملکردها اشتغالزا و درآمدزا هستند.
تیمهای برتر استارتآپ ویکند گردشگری معرفی شدند
استارتآپ ویکند گردشگری بهشتی توسط مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی و شرکت مهتاب و با حمایت شرکت سفرهای علی بابا در تاریخ ۲۱ الی ۲۳ شهریورماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
حمایت سازمان میراث فرهنگی از استارتآپهای گردشگری دارای مجوز
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: استارتآپهای گردشگری متکی به فناوریهای نوین و صنایع پیشرفته و برتر یا high tech هستند و بهعنوان یکی از بخشهای صنعت گردشگری شناخته و موجب درونزایی و بروننگری میشود.
برگزاری استارتآپ ویکند در حوزه گردشگری
استارتآپ ویکند گردشگری در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ شهریور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار میشود.