نوشته های مرتبط: به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید

حفظ کسب‌وکار خانوادگی، همیشه آسان نیست

۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

در یک کسب‌وکار خانوادگی، ممکن است روزی فرزندان، خواهان ادامه کسب‌وکار نباشند و به شغل دیگری روی آورند.

۴ مسیر ایده‌یابی کسب‌وکار نوآورانه

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۹/ ۱۱ دقیقه

در این مطلب، راه‌حل‌های مناسب و هدفمند استارت‌آپی در جهت دستیابی به ایده‌های برتر و عملی‌کردن آنها را بررسی می‌کنیم.

سرمایه‌های مردمی را به سمت استارت‌آپ‌ها هدایت کنیم

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

اصغر زارعی: لازم است سرمایه‌های جامعه، در جهت تولید و فعالیت کسب‌وکارهای نوپا، توسط صندوق‌ها جذب شده و در اختیار کارآفرینان و استارت‌آپ‌ها قرار گیرد.

چگونه با استفاده از تجارت مکالمه‌ای، کسب درآمد کنیم؟

۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

تجارت مکالمه‌ای هر روز در حال گسترش است و بسیاری از شرکت‌ها، آن را بعنوان بخشی ضروری در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خود پذیرفته‌اند.

اصول اولیه طراحی تجربه کاربری

۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در قسمت قبلی این مطلب، به بررسی ملزومات طراحی تجربه کاربری و تجزیه و تحلیل کاربران پرداختیم. در این قسمت، با بررسی چند مورد دیگر در این زمینه، اصول اولیه طراحی تجربه کاربری را به پایان می‌رسانیم.

استارت‌آپ‌هایی که راهبران کلیدی خود را از دست دادند

۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

بنیان‌گذاران و راهبران کلیدی استارت‌آپ‌ها، لزوما تا انتهای مسیر، با استارت‌آپ خود همراه نیستند.

۴ اشتباه در آغاز راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

متخصصان عرصه کارآفرینی و کسب‌وکار، برخی از مشکلات رایج در این زمینه را به اشتراک گذاشته‌اند که باید از آنها خودداری کنید.