نوشته های مرتبط: ۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارت‌آپ

در راهبری کسب‌وکار، قدرت مطلق سودی ندارد

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

راهبری کسب‌وکار به‌معنی قدرت بی‌حدوحصر نیست. توانایی و مهارت راهبر باید در راستای آموزش و انگیزه‌بخشی به کارمندان به کار گرفته شود.

شتاب خودروسازان برای حضور در میدان رقابت استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

امروزه وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها به میان ‌می‌آید، خودروسازان عضو ثابت این سرمایه‌گذاری هستند.

چگونه به یک ایده استارت‌آپی موفق برسیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۰/ ۲۷ دقیقه

سرمایه‌گذارها معمولا به‌دنبال کارآفرین‌هایی می‌گردند که نسبت به ایده‌هایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه می‌توان به‌ ایده‌ای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟

تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مسیر راه‌اندازی استارت‌آپ خود را هموارتر کنید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار موفق، بسیار جذاب و در عین حال چالش‌برانگیز و دشوار است؛ توجه به نکات این مطلب می‌تواند این راه را برای شما هموار‌تر کند.

سرمایه‌گذاران عربستانی، استارت‌آپ موفق اماراتی را تصاحب کردند

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

جمعی از سرمایه‌گذاران عربستانی، استارت‌آپ موفق گلم‌باکس، که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت دارد، را خریداری کردند و اکنون قصد گسترش خدمات آن به دیگر کشورهای عربی منطقه خلیج فارس را دارند.

چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه‌ ارائه‌ هوشمندانه محصول است.