نوشته های مرتبط: ۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارتآپ
در راهبری کسبوکار، قدرت مطلق سودی ندارد
راهبری کسبوکار بهمعنی قدرت بیحدوحصر نیست. توانایی و مهارت راهبر باید در راستای آموزش و انگیزهبخشی به کارمندان به کار گرفته شود.
شتاب خودروسازان برای حضور در میدان رقابت استارتآپها
امروزه وقتی صحبت از سرمایهگذاری در استارتآپها به میان میآید، خودروسازان عضو ثابت این سرمایهگذاری هستند.
چگونه به یک ایده استارتآپی موفق برسیم؟
سرمایهگذارها معمولا بهدنبال کارآفرینهایی میگردند که نسبت به ایدههایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه میتوان به ایدهای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟
تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
مسیر راهاندازی استارتآپ خود را هموارتر کنید
راهاندازی یک کسبوکار موفق، بسیار جذاب و در عین حال چالشبرانگیز و دشوار است؛ توجه به نکات این مطلب میتواند این راه را برای شما هموارتر کند.
سرمایهگذاران عربستانی، استارتآپ موفق اماراتی را تصاحب کردند
جمعی از سرمایهگذاران عربستانی، استارتآپ موفق گلمباکس، که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت دارد، را خریداری کردند و اکنون قصد گسترش خدمات آن به دیگر کشورهای عربی منطقه خلیج فارس را دارند.
چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه ارائه هوشمندانه محصول است.