نوشته های مرتبط: چگونه یک بازاریاب اجتماعی حرفه‌ای باشیم؟

نکات کلیدی برای ارتباط صحیح ایمیلی با مشتریان

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۰/ ۱۲ دقیقه

اگر قواعد صحیح بازاریابی از طریق ایمیل را رعایت کنید، این روش هنوز هم می‌تواند بهترین و ساده‌ترین راه برای ارتباط با مشتریان بالقوه‌ شما باشد.

۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۱۱ دقیقه

تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد می‌شود، نقش بسیار مهمی در به دست‌گرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی می‌کند.

رونگار؛ ابزار مدیریت آسان همه شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکار شما

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

استارت‌آپ رونگار، نخستین پلتفرم کامل مدیریت شبکه های اجتماعی ایرانی است که به کمک آن می‌توانید شبکه‌های اجتماعی‌ کسب‌وکار خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

نفرت‌پراکنی به‌وسعت دنیای مجازی

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۶/ ۵ دقیقه

امروزه همزمان با گسترش شبکه‌های اجتماعی، بستر مناسبی برای اشاعه نظرات افراطی و مبتنی بر نژادپرستی و نفرت فراهم شده است که برطرف شدن این شرایط مستلزم برنامه‌ریزی دقیق جهت مبارزه با این نفرت‌پراکنی و گسترش خشونت است.

کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه «کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتاب‌دهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.

بازاریابی، به ابعاد کسب‌وکار شما وابسته نیست

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه‌ آن است. این عملیات، شباهت‌ها و تفاوت‌هایی در انواع سازمان‌ها دارد.

کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

کارگاه «کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتاب‌دهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.

در ماراتن شبکه‌های اجتماعی، پیشگام باشید

۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۱۵ دقیقه

هرچه تعداد افرادی که به طور موثر و از طریق تبلیغات، جذب شبکه‌‌های اجتماعی شما می‌شوند بیشتر باشد، راه‌اندازی استارت‌آپ و فروش مستمر و مداوم آن بهتر خواهد بود.